• چگونه در هفت روز شکمی صاف داشته باشیم

    چگونه در هفت روز شکمی صاف داشته باشیم

    برای کاهش وزن و چربی شکمی در یک مدت کوتاه می‌توانید همزمان با ورزش و رعایت برخی نکات تغذیه‌ای به این هدف برسید. اگر شما به یک مهمانی مهم دعوت شده‌اید و لباستان روی ناحیه شکم برایتان کاملاً تنگ شده؛ ادامه این مطلب را بخوانید. به خصوص اگر فقط یک هفته فرصت دارید تا شکم خود را تا جایی که می‌توانید صاف کنید.

  • آلرژی‌های غذایی که از آن بی‌خبر بودید

    آلرژی‌های غذایی که از آن بی‌خبر بودید

    در ایالات متحده ۹ آلرژن اصلی غذایی توسط سازمان غذا و دارو (FDA) برسمیت شناخته شده است که شیر، تخم مرغ، ماهی، صدف، مغزی جات درختی، بادام زمینی، گندم، سویا و کنجد را شامل می‌شوند. علیرغم آن که این ۹ ماده باعث ایجاد اکثر آلرژی‌های غذایی در ایالات متحده شده اند ارزیابی‌ها نشان داده که بیش از ۱۶۰ ماده غذایی دیگر نیز باعث ایجاد واکنش‌های آلرژیک می‌شوند.

  • چگونه پوست خود را زیبا نگه داریم؟

    چگونه پوست خود را زیبا نگه داریم؟

    پوست سالم صاف و بدون شکستگی در سطح خود است. گرم است (نه داغ و قرمز) و نه خشک و پوسته پوسته و نه مرطوب و چروکیده است. پوست سالم آینه بدن سالم است.

  • معجزه آلود در تقویت استخوان‌ها

    معجزه آلود در تقویت استخوان‌ها

    خیلی از افراد بزرگ‌سال بالای 50 یا 60 سال را می‌شناسیم که طبق توصیه پزشک یا حتی بدون تجویز!، به مصرف انواع مکمل‌های کلسیم روی آورده‌اند تا از پوکی استخوان و شکستگی‌های استخوانی پیشگیری کنند.

  • طرز تهیه غازیاغی پلو

    طرز تهیه غازیاغی پلو

    غازیاغی یکی از گیاهان دارویی و بسیار مفید برای بدن است که شما می توانید با آن پلو تهیه کنید و به همراه مرغ یا گوشت یا گوشت قلقلی میل کنید.

  • بهترین ویتامین برای از بین بردن لک قهوه ای صورت

    بهترین ویتامین برای از بین بردن لک قهوه ای صورت

    احتمالا روزانه مقداری ویتامین سی از طریق تغذیه دریافت به بدن می‌رسد، اما تضمینی وجود ندارد که ویتامین سی خوراکی مستقیما به پوست کمک کند. بنابراین استفاده از سرم‌ها و سایر محصولات موضعی حاوی این ماده مغذی بهترین راه برای بهره‌مندی هرچه بیشتر از فواید آن است.

  • رمز و راز استفاده از رژ لب قرمز

    رمز و راز استفاده از رژ لب قرمز

    رژ لب قرمز کلاسیک است و هیچ وقت از مد نمی‌افتد. چنانچه در نمایش مد مجموعه بهار/تابستان ۲۰۲۳ شنل در ژانویه، مدل‌های نیمه‌برهنه در حالی روی صحنه ظاهر شدند که لب‌های قرمز و براق‌شان نقش بهترین زیورآلات را برای مجموعه‌ای ساده و نسبتا جوان ایفا می‌کرد.

  • چرا همیشه تشنه‌ام؟

    چرا همیشه تشنه‌ام؟

    تشنگی مداوم را باید جدی گرفت، چون ممکن است نشانه‌ یک بیماری پنهان باشد. پرکاری تیروئید یا وضعیتی که تیروئید شما بیش‌فعال است، ممکن است باعث افزایش تعریق و تشنگی ‌شود. اگر به‌طور مداوم احساس تشنگی می‌کنید که با نوشیدن آب رفع نمی‌شود، با پزشک خود تماس بگیرید.

  • استفاده از انواع شیشه‌های رنگی در دکوراسیون

    استفاده از انواع شیشه‌های رنگی در دکوراسیون

    یکی از اصول طراحی دکوراسیون استفاده از شیشه‌ها است، اگر این شیشه‌ها رنگی باشند بسیار مناسب‌تر خواهد بود، زیرا علاوه بر زیبایی می‌توانند بسیار جذاب‌تر باشند. در گذشته از شیشه‌های رنگی در منازل قدیمی هم استفاده می‌شد، اما امروزه استفاده از شیشه‌های رنگی در دکوراسیون‌های امروزی هم به چشم می‌خورد.

  • طرز تهیه پلو اسپانیایی «اروز تاپادو»

    طرز تهیه پلو اسپانیایی «اروز تاپادو»

    پختن غذای فوری در عرض ۲۰ دقیقه آن هم از نوع فرنگی نشانه هنر کدبانوی خانواده است. ما امروز شما را با پخت پلو اسپانیایی "اروز تاپادو" آشنا می‌کنیم. این خوراک را اگر یک کنسرو سبزیجات مخلوط و کمی برنج پخته از قبل داشته باشید در ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت می‌توانید آماده کنید.

  • زغال فعال چیست و چه کاربردی دارد؟

    زغال فعال چیست و چه کاربردی دارد؟

    زغال فعال اغلب برای درمان یک سری از مسمومیت‌ها مصرف می‌شود. اما در عین حال ممکن است به اختلالات دیگر همچون اسهال و کلسترول بالا نیز یاری برساند. شمار زیادی از مردم از این ترکیب به عنوان یک درمان خانگی موثر برای مشکلات سلامتی مختلف استفاده می‌کنند، اما شواهد علمی اندکی وجود دارد که بسیاری از این فواید را پشتیبانی کند.

  • نکاتی که باید هنگام کانتورینگ صورت در نظر بگیرید

    نکاتی که باید هنگام کانتورینگ صورت در نظر بگیرید

    یکی از نکات مهمی که در آرایش چهره باید در نظر گرفت فرم صورت است به خصوص زمانی که می خواهید روی صورت کانتورینگ انجام دهید. کانتورینگ صورت برای این که کاملا طبیعی جلوه دهد باید مطابق با فرم صورت باشد. و اما نکاتی که باید هنگام کانتورینگ صورت در نظر بگیرید را در ادامه بخوانید.

  • چگونه خسته کننده نباشیم و حتی فردی سرگرم کننده باشیم؟

    چگونه خسته کننده نباشیم و حتی فردی سرگرم کننده باشیم؟

    وجود افراد کسالت آورد و خسته کننده در هر محیطی می‌تواند حتی وقایع هیجان انگیز را خسته کننده نماید. اگر احساس میکنید خودتان هم یکی از این افراد هستید و به دنبال راهکار‌هایی هستید که چگونه خسته کننده نباشیم یا اگر احساس می‌کنید در کلاس درس، جلسات رسمی یا جمع‌های دوستانه به محض این که شروع به صحبت میکنید...

  • 5 بهترین تمرین برای کمر قوی

    5 بهترین تمرین برای کمر قوی

    کمر شما، اگرچه جذاب‌ترین گروه ماهیچه‌ها نیست، اما یکی از کاربردی‌ترین عضلات است. ناحیه کمری پشت شما قسمت اصلی تحمل وزن بدن ستون فقرات شما است.

  • مانیکور آمریکایی چیست؟

    مانیکور آمریکایی چیست؟

    شما در مورد مانیکور فرانسوی شنیده‌اید، و شاید حتی با روند رسانه‌های اجتماعی، مانیکور روسی آشنا باشید. اما آیا می‌دانید مانیکور آمریکایی چیست؟ این یکی از جالب‌ترین روش‌ها برای کاشت ناخن است که به کسانی که عاشق طرح و دیزاین کلاسیک هستند فرصتی می‌دهد تا آن‌ها را امتحان کنند، البته به روش مدرن‌تری.

  • 34مدل موی ترند تابستانی برای نوجوانان

    34مدل موی ترند تابستانی برای نوجوانان

    اگر تینیجر هستید و به دنبال ترندهای موی تابستانی هستید در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا شما را با جدیدترین مدل موهای تابستانی آشنا کنیم.

  • 12 درمان خانگی برای خلاص شدن از شر کلوئید به طور طبیعی

    12 درمان خانگی برای خلاص شدن از شر کلوئید به طور طبیعی

    کلوئیدها اسکارهای ضخیم بزرگی هستند که رشدشان متوقف نمی‌شود و با گذشت زمان بزرگتر می‌شوند. علاوه بر این، آنها ممکن است بسیار ناخوشایند به نظر برسند. اگر به دنبال راه‌هایی برای خلاص شدن از شر کلوئید هستید، ما شما را تحت پوشش قرار داده‌ایم. این تومورهای فیبری خوش خیم پوست معمولاً شکل نامنظم، صورتی، ظاهری صاف دارند و اندازه آن‌ها مدام در حال افزایش است. بنابراین، ممکن است بخواهید به طور طبیعی از شر آنها خلاص شوید.

  • چگونه لاکچری زندگی کنیم؟

    چگونه لاکچری زندگی کنیم؟

    برای اینکه حس لاکچری بودن داشته باشید و خودتان را به عنوان شخصی مرفه در ذهن تصور کنید نیازی نیست که حتما حساب بانکی پر و پیمانی داشته باشید. یکسری از کار‌ها بسیار ساده هستند، اما باعث می‌شوند با تکرار آن‌ها نسبت به خودتان حس خوبی داشته باشید و احساس کنید که فردی لاکچری و پولدار هستید.

  • مدل موی خانم ها درباره شخصیت آن ها چه می گوید؟

    مدل موی خانم ها درباره شخصیت آن ها چه می گوید؟

    نحوه ی آرایش موهای ما هم مانند لباس و آرایش چهره مان، می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. مدل های مختلف معنای ضمنی مختلفی دارند، البته این بدان معنی نیست که چون چنین ویژگی هایی دارید باید تنها همان یک مدل موی خاص را داشته باشید.در ادامه می خواهیم ببینیم مدل موی خانم ها درباره ی شخصیت آن ها چه می گوید.

  • ۵ دلیل استفاده از شیشه بالکن در ساختمان‌ها

    ۵ دلیل استفاده از شیشه بالکن در ساختمان‌ها

    این روز‌ها به مدرن‌ترین و خاص‌ترین خیابان‌های حومه شهر نگاه کنید، ممکن است متوجه انواع بالکن شیشه‌ای شوید که در این آپارتمان‌ها نصب شده است. زیبایی این بالکن‌ها حیرت‌انگیز است و باعث می‌شود ساختمان موردنظر مدرن و زیبا به نظر برسد. در این مقاله می‌خواهیم در مورد شیشه بالکن و انواع شیشه بالکن صحبت کنیم.

تبلیغات متنی