سرزمین موج‌های آبی مشهد به عنوان واحد نمونه استاندارد کشور معرفی شد

مدیرعامل شرکت سرزمین موج‌های آبی مشهد، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار "شماواقتصاد" در حاشیه مراسم دریافت نشان به مناسبت روز ملی استاندارد، از افتخار این مجموعه به عنوان اولین واحد نمونه ملی خدماتی کشور در حوزه شهربازی‌ها و پارک‌های آبی خبر داد و بر اهمیت استانداردسازی و توسعه زیرساخت‌ها برای پایداری در این صنعت تأکید کرد.
سرزمین موج‌های آبی مشهد به عنوان واحد نمونه استاندارد کشور معرفی شد
دیگران چه می خوانند:

به گزارش شماواقتصاد: محمدرضا علیزاده قناد، با بیان اینکه حدود 16 سال است که در حوزه خدماتی شهربازی و پارک‌های آبی مشغول به فعالیت آست، گفت: استانداردسازی در مجموعه ما به دلیل تماس روزانه با 6 هزار نفر از جوانان که به منظور تخلیه انرژی خود به اینجا می‌آیند، اهمیت بسیاری دارد. این امر باعث شد تا سرزمین موج‌های آبی به عنوان اولین واحد خدماتی کشور موفق به دریافت عنوان واحد نمونه ملی شود.



وی ضمن تأکید بر تلاش‌های همکاران و واحد کنترل کیفیت در دستیابی به این افتخار، اظهار داشت: این موفقیت حاصل یک کار گروهی است و بدون همکاری همکاران و تیم کنترل کیفیت امکان‌پذیر نبود. امیدوارم تمام کسانی که در حوزه شهربازی‌ها و پارک‌های آبی در سراسر کشور فعالیت می‌کنند، بتوانند به موفقیت‌های مشابهی دست یابند.

علیزاده در پاسخ به سوالی درباره چالش‌ها و کمبودهایی که از طریق اداره استاندارد می‌توان برطرف کرد، افزود: ملی شدن یک واحد کار بسیار دشواری است. اداره استاندارد باید چالش‌هایی ایجاد کند تا انگیزه‌ای برای واحدهای دیگر شود که بتوانند خود را به سطح ما برسانند و شرایط بهتری داشته باشند. دیروز در جلسه‌ای یکی از همکاران پیشنهاد کرد که برای واحدهای ملی‌شده، به مدت یک سال قطعی برق نداشته باشیم. این پیشنهاد می‌تواند انگیزه‌ای برای دیگر واحدها باشد تا برای رسیدن به این جایگاه تلاش کنند.
 
وی درباره مراحل رسیدن به این جایزه توضیح داد: این موفقیت به دلیل ایجاد زیرساخت‌های لازم طی پنج یا شش سال اخیر به‌دست آمده است. انجام چک لیست‌های روزانه و کنترل‌های دقیق بر دستگاه‌های مجموعه، به ما کمک کرد تا تنها واحد خدماتی کشور باشیم که موفق به دریافت نشان استاندارد شده‌ایم.
 
مدیرعامل سرزمین موج های آبی توصیه خود به دیگر واحدهای خدماتی و تولیدی را این‌گونه بیان کرد: ماندگاری و رشد در این صنعت تنها با رعایت استانداردسازی ممکن است. اگر مجموعه‌ای استانداردهای لازم را رعایت نکند، حتی با وجود بهترین شرایط هم نمی‌تواند رشد کند یا توسعه یابد. استانداردسازی در حوزه ما 100 درصد تأثیرگذار است.
 
در پایان، علیزاده به برنامه‌های آتی این مجموعه اشاره کرد و گفت: ما در حال حاضر حدود 30 درصد به پروژه‌های خود اضافه کرده‌ایم. در حال ساخت 8 سرسره جدید و یک جکوزی بزرگ هستیم تا بتوانیم نیازهای مشتریان را برآورده کنیم. با توجه به حضور حدود 10 میلیون زائر طی فصل تابستان در مشهد، نیاز به ایجاد تغییرات روزانه در سیستم وجود دارد و مخاطبان همیشه به دنبال نوآوری هستند.




گزارش: لیلا احمدی افشار

سرزمین موج‌های آبی مشهد به عنوان واحد نمونه استاندارد کشور معرفی شد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟