بهترین ماسک‌‌های صورت

تحلیلی حریم نیوز: ماسک صورت برای زیباسازی چهره نیاز است تا چهره‌ای شفاف و زیبا داشته باشید و می‌توان گاهی اینکار را در خانه انجام داد.
بهترین ماسک‌‌های صورت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حریم نیوز:  

ماسک صورت برای زیباسازی پوست و سالم نگهداشتن آن لازم است. بمرور زمان به خاطر افزایش سن، تابش پرتوهای مضر آفتاب و آلودگی هوای محیط، لکه‌‌های تیره‌‌ای روی صورت ایجاد می‌‌شود. لکه‌های تیره معمولا به علت تجمع بیش از حد رنگدانه‌‌ها در پوست به وجود می‌‌آیند. در این بخش از مد و زیبایی آسمونی طرز درست کردن سه مدل ماسک صورت برای از بین بردن و یا کمرنگ کردن لکه‌های پوست آماده کرده‌ایم که در ادامه می‌بینید.

پیش از استفاده از ماسک، حتما صورتتان را به خوبی تمیز کنید.

دیگران چه می خوانند:
معرفی بهترین ماسک‌های صورت برای از بین بردن لکه های تیره پوست
ماسک‌ زردچوبه و عسل

ماسک زردچوبه و عسل

نصف قاشق چای‌ خوری زردچوبه را با 1 تا 2 قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید. مواد را خوب هم بزنید. حالا ماسک را به صورت بزنید و ملایم ماساژ بدهید. بگذارید ماسک 10 دقیقه بماند. سپس صورت‌ تان را با آب ولرم بشویید.

موقع شستن یا برداشتن ماسک، اصلا به پوست فشار نیاورید.

face-mask-2
ماسک شیر و عسل

ماسک شیر و عسل

یک قاشق سوپ‌ خوری شیر و یک قاشق سوپ‌ خوری عسل را با هم مخلوط کنید و آن را روی لکه‌‌های تیره و یا کل صورت‌‌تان قرار دهید. اجازه دهید ماسک به مدت 15 دقیقه روی پوست‌‌تان بماند. سپس آن را بشویید.

معرفی بهترین ماسک‌های صورت برای از بین بردن لکه های تیره پوست
ماسک‌ آلوئه ورا

ماسک آلوئه‌ورا

برای تهیه این ماسک، به ژل آلوئه‌ ورای تازه و چند قطره گلاب نیاز داریم. ژل آلوئه‌ ورا را به اندازه‌ ای که برای تمام صورت‌‌تان کافی باشد از برگ آن استخراج کنید، گلاب را به آن اضافه و آن‌‌ها را به خوبی با هم مخلوط کنید. ماسک به مدت 15 دقیقه روی صورت‌‌تان بماند تا خشک شود. قبل از شستن به مدت دو تا سه دقیقه روی صورت‌ ماساژ دهید، سپس آن را بشویید.

بهترین ماسک‌‌های صورت

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟