برنامه‌های زاهدی وفا برای وزارت کار قابل قبول است

تحلیلی حریم نیوز:عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه طی چند روز گذشته من با آقای زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی کار، نشستی داشتم و با برنامه‌های او آشنا شدم، گفت: از نظر من برنامه‌های آقای زاهدی وفا برای وزارت کار کاملا قابل پذیرش بود.
برنامه‌های زاهدی وفا برای وزارت کار قابل قبول است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حریم نیوز:  

محمد صفایی در گفت‌وگوبا اشاره به معرفی زاهدی وفا به عنوان وزیر پیشنهادی کار از سوی دولت اظهار کرد: من نظری کاملا مثبت نسبت به آقای زاهدی وفا دارم و امیدوارم مجلس هم به وی رای دهد چراکه وزارت رفاه گستردگی بالایی دارد و مسائلی نظیر اشتغال‌زایی، صندوق بازنشستگی و سازمان تامین اجتماعی در زیرمجموعه این وزارتخانه قرار می‌گیرد و امیدواریم مشکلات این مجموعه با حضور آقای زاهدی وفا حل شود.

وی افزود: اشتغال‌زایی، ساماندهی شرکت‌های تحت مدیریت وزارت رفاه مانند شستا و حل مشکلات مربوط به صندوق بازنشستگی از محورهای مورد تاکید در برنامه وزیر پیشنهادی کار بود.

دیگران چه می خوانند:

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پاسخ به این سوال که قرار بود وزرای پیشنهادی کار و صنعت، معدن و تجارت همزمان به مجلس معرفی شوند، پس چرا چنین نشد، گفت: این مساله را آقای رئیس‌جمهور باید اعلام کند و ما هم منتظر هستیم.

صفایی همچنین در خصوص احتمال استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: گمان نمی‌کنم آقای فاطمی امین استیضاح شود. در حال حاضر آن جوی که در خصوص استیضاح آقای فاطمی امین در مجلس وجود داشت، از بین رفته است.

برنامه‌های زاهدی وفا برای وزارت کار قابل قبول است

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟