با این دمنوش لاغری انفجاری چربی‌سوزی کنید

ین روزها هیچ کسی را نمی‌توانید پیدا کنید که از خواص دمنوش‌ لاغری خبر نداشته باشد. این دمنوش‌ها را افراد با مشکلات جسمانی متعدد مصرف می‌کنند، اما یکی از رایج‌ترین موارد مصرف این دمنوش‌ها جهت کاهش وزن و چربی‌سوزی اتفاق می‌افتد.
با این دمنوش لاغری انفجاری چربی‌سوزی کنید

 

چاقی معضل بسیاری از زنان و مردان در دنیای امروز است. بسیاری از مردم فرصت ندارند که به طور مرتب ورزش کنند. به همین دلیل بیشتر این افراد به استفاده از غذاها و نوشیدنی‌های سالم روی آورده‌اند. یکی از این نوشیدنی‌ها دمنوش‌های لاغری هستند که نوعی نوشیدنی چربی‌سوز قوی خانگی نیز به شمار می‌آیند.

دیگران چه می خوانند:

طرز تهیه دمنوش لاغری شکم مانند دمنوش‌های دیگر بسیار راحت است و وقت زیادی از شما نخواهد گرفت. به همین دلیل به محبوبیت زیادی بین مردم رسیده‌اند.

دمنوش لاغری زنجبیل

دمنوش‌های لاغری این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.

از دمنوش لاغری شکم می‌توانیم به دمنوش لاغری زنجبیل اشاره کنیم. زنجبیل طبع گرمی دارد و دمنوشی که از این ماده خوراکی به دست می‌آید، همین خاصیت را خواهد داشت.

طبع گرم زنجبیل سبب می‌شود که سوخت و ساز بدن افزایش پیدا کند. توصیه می‌کنیم که زنجبیل را به شکل تازه خریداری کنید. سپس آن را خرد کنید و دمنوش آن را بنوشید.

دمنوش لاغری قهوه سبز

دمنوش لاغری قهوه سبز

دانه‌های قهوه به شکل خام در خود میزان زیادی کافئین و کلروژنیک دارند. کافئین خاصیت افزایش سوخت و ساز بدن را دارد و کلروژنیک که یک نوع آنتی‌اکسیدان است، فشار خون را کاهش می‌دهد.

قهوه سبز یکی از انواع قهوه است که می‌تواند به چربی‌سوزی بدن کمک کند. برای استفاده از دمنوش آن کمی از پودر آن را در آب جوش حل کنید و سپس بنوشید.

دمنوش لاغری چای ماچا

چای سبز ارزش غذایی زیادی دارد.

انواع متفاوتی از چای سبز وجود دارد که یکی از آن‌ها چای ماچا است. این نوع چای، از ارزش غذایی زیادی برخوردار است. به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای بهره‌مند شدن از فواید چای ماچا، آن را جایگزین چای معمولی کنید.

تحقیقات نشان داده‌اند که این چای تا حدی می‌تواند به سوخت و ساز بدن کمک کند. توصیه می‌کنیم که در کنار برنامه غذایی خود از این چای نیز استفاده کنید.

خرید انواع دمنوش

دمنوش لاغری نعناع

دمنوش لاغری نعناع

نعناع این خاصیت را دارد که با ورود به معده دمای آن را افزایش دهد و در نتیجه سبب می‌شود که بهبود عمل هضم غذا کمک زیادی کند. بنابراین می‌توانیم نتیجه بگیریم که سوخت و ساز و در پی آن کاهش وزن اتفاق بیفتد. اگر به نعناع حساسیت دارید، باید در استفاده از آن محتاط باشید.

دمنوش لاغری هل

هل حاوی ملاتونین است.

هل انواع زیادی دارد. هل سیاه، سفید، سبز و همه آن‌ها از خانواده زنجبیل هستند. این ماده خوراکی از دیرباز در میان ایرانیان محبوبیت داشته است. از ویژگی‌های آن می‌توان به فیبر بالای موجود در آن اشاره کنیم که با ورود به بدن سبب می‌شود که شما در معده احساس سیری کنید.

این ماده همینطور می‌تواند سوخت و ساز بدن شما را افزایش دهد. بنابراین برای کاهش وزن از طرف پزشکان توصیه می‌شود. یکی از مواد موجود در این ماده ملاتونین است که چربی‌سوزی را افزایش می‌دهد.

دمنوش لاغری روبیوس

روبیوس نوعی چای قرمز محسوب می‌شود و یکی از خواص بی‌نظیر آن وجود آنتی‌اکسیدان درونش است. آنتی‌اکسیدان می‌تواند بدن را از رادیکال‌های آزاد در امان نگه دارد.

پیشنهاد می‌کنیم که این نوشیدنی را جایگزین چای معمولی کنید، چون هم مانع جذب آهن نمی‌شود و هم فواید بسیار زیادی دارد. تحقیقات نشان می‌دهند که این چای تا 22 درصد از تشکیل بافت‌های چربی جلوگیری می‌کند.

بهترین راهکارها برای لاغری سریع شکم

دمنوش لاغری جینسینگ

جینسینگ دارای خاصیت از بین بردن چربی است.

جینسینگ یک ماده خوراکی است که تنوع زیادی در بازار از آن وجود دارد، اما رایج‌ترین آن‌ها بین مردم انواع آمریکایی و آسیایی است. این ماده خوراکی می‌تواند در سوخت و ساز بدن تاثیر بگذارد و آن را افزایش دهد. در نتیجه با مصرف مرتب آن می‌توانید چربی بسوزانید.

افرادی که در حال کاهش وزن هستند، ممکن است با مشکلاتی مانند کمبود انرژی مواجه شوند. مصرف دمنوش جینسینگ باعث بالا رفتن انرژی در طول روز نیز می‌شود. علاوه بر آن نیز این ماده حتی سبب تعادل قند خون نیز می‌شود.

دمنوش لاغری زرشک

ایرانیان از زرشک در غذاهای خود استفاده می‌کنند، اما شاید کمتر کسی باشد که نام دمنوش زرشک را شنیده باشد. این میوه که خواص زیادی را در خود جای داده است، خاصیت افزایش چربی‌سوزی دارد.

مانند هر دمنوش دیگر این نوشیدنی نمی‌تواند به تنهایی باعث کاهش وزن و از بین بردن چربی شود، بلکه باید از آن در کنار رژيم لاغری خود استفاده کنید.

دمنوش لاغری بابونه

دمنوش لاغری بابونه

دمنوش بابونه تاثیر خوبی در سلامت روان شما دارد. به این شکل که می‌تواند استرس و اضطراب را از شما دور کرده و همینطور خوابتان را تنظیم کند. شاید با خود بگویید این فواید چه ارتباطی به کاهش وزن و چربی‌سوزی دارند؟ باید به شما بگوییم که عواملی مثل استرس و بی‌خوابی نقش موثری در افزایش وزن خواهند داشت.

اگر از این عوامل رنج می‌برید و همینطور در کاهش وزن با مشکل مواجه شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما این دمنوش‌ها را امتحان کنید. با تنظیم خواب و کاهش استرس می‌توانید وزن خود را راحت‌تر کنترل کنید.

خاصیت دیگر این دمنوش در آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آن است که به از بین بردن چربی‌های بدن کمک می‌‌کند. این دمنوش چربی‌سوز با کنترل اشتها مانع از ورود بیش از حد غذا به معده می‌شود.

دمنوش لاغری چای ترش

دمنوش لاغری چای ترش

از نوشیدنی‌های چربی‌سوز می‌توانیم به دمنوش رازیانه اشاره کنیم. این دمنوش نیز قادر به افزایش سوخت و ساز بدن است. با مصرف آن کالری‌هایی که وارد بدن شما می‌شوند، با سرعت بیشتری خواهند سوخت.

استفاده از آن خاصیت دیگری نیز دارد که احساس گرسنگی را در شما کاهش می‌دهد. به یاد داشته باشید که زیاد مصرف کردن این ماده سرعت سوخت و ساز را افزایش نخواهد داد. تحقیقات نشان داده‌اند که مصرف رازیانه و دمنوش آن به جذب مواد مغذی در مواد غذایی کمک زیادی می‌کند.

9 روش علمی برای کاهش وزن سریع که نمی دانید

دمنوش لاغری یونجه

این گیاه و دمنوشی که از آن به دست می‌‌آيد، برای بدن بسیار مفید هستند و یک دمنوش چربی‌سوز قوی به شمار می‌آيد. انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی در این گیاه یافت می‌شوند.

با مصرف آن، دستگاه گوارش شما پاکسازی می‌شود و علاوه بر آن به خاطر فیبر و پروتئین‌های زیادی که در آن‌ها وجود دارد، احساس سیری در بدن شما افزایش داده می‌شود. این دمنوش با ماده ساپونین که در آن یافت می‌شود، می‌تواند چربی‌ها را در خود حل کند.

از دمنوش‌های بالا برای چربی‌سوزی استفاده کنید

دمنوش برای لاغری شکم و پهلو توسط پزشکان نیز سال‌ها است که تجویز می‌شود. البته نوشیدنی‌های گیاهی به تنهایی نمی‌توانند که باعث کاهش چشمگیر وزن و چربی‌سوزی شوند. اما اگر همراه با ورزش و یک رژيم غذایی مناسب مصرف شوند، مطمئنا تاثیر سریعی خواهند گذاشت.

از میان برندهای دمنوش لاغری در ایران دمنوش‌ لاغری دکتر بیز و دمنوش لاغری نیوشا شناخته شده هستند. در این مقاله تلاش ما این بود که تعدادی از دمنوش‌های لاغری فوق‌العاده را به شما معرفی کنیم که درست کردن آن‌ها اصلا از شما وقت نخواهد گرفت. به یاد داشته باشید که قبل از مصرف آن‌ها حتما از یک متخصص مشورت بگیرید.

با این دمنوش لاغری انفجاری چربی‌سوزی کنید

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟