چطور فقط با این سه محصول از پوستمان مراقبت کنیم؟!

همزمان با بحران‌های شخصی و اجتماعی، یکی از اولین چیزهایی که به فراموشی سپرده می‌شود، بحث مراقبت از خود است. نامنظم‌ شدن ورزش روزانه، تغذیه ناسالم و مراقبت ‌نکردن از پوست و مو، ازجمله مواردی است که بسیاری از ما در شرایط سخت به زمان بهتری موکول می‌کنیم، در حالی‌ که مقیدبودن به یک برنامه ثابت و منظم برای رعایت هرکدام از این موارد، و یا هر فعالیتی که به شما احساس خوبی می‌دهد، اهمیت زیادی دارد.
چطور فقط با این سه محصول از پوستمان مراقبت کنیم؟!
مراقبت از پوست از جمله فعالیت‌هایی است که تا سال‌ها امری لوکس و غیرضروری شناخته می‌شد، اما همه‌گیری کووید کمک کرد تا فعالیت مراقبت از خود از این اتهام تبرئه شود و افراد زیادی با کمک آن، دوران قرنطینه را راحت‌تر بگذرانند.

منظور از مراقبت از پوست چیست؟

مراقبت از پوست به معنی مراقبت و نگهداری اساسی بزرگ‌ترین اندام شما، یعنی پوست شما است. پوست نقش مهمی در محافظت از شما در برابر عوامل بیماری‌زای بیرونی ایفا می‌کند و تمام اندام‌های داخلی را سر جای خودش نگه می‌دارد. همان‌طور که مرتب دندان‌های خود را مسواک می‌زنید، پوست هم به حداقلی از توجه نیاز دارد تا عملکرد صحیح خود را حفظ کند.

علاوه‌بر این، پوست به محافظت نیاز دارد، مخصوصا در مقابل سرطان پوست.

دیگران چه می خوانند:

چرا باید از پوستتان مراقبت کنید؟

هرچند ممکن است فکر کنید مراقبت از پوست هم مدی گذراست، که قصد دارد جیب شما را خالی کند، اما رسیدگی به پوست برای شما فواید پزشکی و زیبایی دارد. درست است که نمی‌توان جلوی گذر زمان را گرفت، اما با یک برنامه منظم رسیدگی به پوست، می‌توانید خطوط ریز، چین‌وچروک، لکه‌های تیره و آسیب‌های ناشی از نور خورشید را کاهش دهید. همچنین برخی نگرانی‌های جزئی مربوط به پوست، مثل خشکی یا چربی، را می‌توانید با محصولاتی ساده، به‌طور موثری مدیریت کنید.

چطور فقط با این سه محصول از پوستمان مراقبت کنیم؟!

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟