11+1 اشتباهی که زیبایی شما راتهدید می کند

لباسی که بر تن می کنید ، عطری که معرف حضور شما است و زمانی که صرف بهداشت و زیبایی پوست و مو می کنید ، در مجموع از شما تصویری در ذهن و دیده دیگران می سازد که برای همیشه در قاب ذهن آن ها تثبیت می شود .
11+1 اشتباهی که زیبایی شما راتهدید می کند

 آراستگی تنها شامل پوشیدن لباس خاص نیست. دقت به جزئیات فردی و صرف وقت برای رسید گی به پوست ، مو و نکاتی که باید در شیوه آرایش و میکاپ به آن ها دقت کنید نیز جزو اصول آراسته بودن به شمار می آید . آن چه در این مطلب به آن اشاره می شود نکات مهم و جزئیاتی است که ممکن است به آن ها دقت نکرده یا آن ها را درست و اصولی انجام نداده باشید.

تهدید کننده های اصلی پوست شما کدامند

 

دیگران چه می خوانند:

به پوست خود نرسیدن

برای پوست ممکن است چه مشکلاتی به وجود بیاید که دچار پیرپوستی ، لکه و جوش بشویم؟

هیچ چیزی به اندازه داشتن تغذیه و خواب مناسب نمی تواند به شما در داشتن پوستی سالم کمک کند . البته مساله ژنتیکی دخیل در پوست خوب را کنار بگذارید و با استفاده از یک برنامه غذایی مناسب و تنظیم ساعت خواب حال پوستتان را خوب کنید .

ضد آفتاب را جدی نگرفتن

در هر شرایطی و در هر هوایی ( از زمانی که در فضای بسته و زیر سقف هستید تا وقتی هوا برفی و ابری است)  از ضد آفتاب استفاده کنید . امروزه کرم های ضد آفتاب برای زیر چشم هم وجود دارد وجزو ملزوماتی است که باید برای پوستتان در لیست تهیه بگذارید.  استفاده از کرم ضد آفتاب در جلوگیری از پیر پوستی امری ثابت شده است .

زیبایی




 

بالش های قاتل زیبایی

  • تنها تمیزی صورت و تهیه کردن لوازم بهداشتی آرایشی مرغوب و گران قیمت ، نمی تواند حال پوستتان را خوب کند . رسیدگی به نظافت بالش و روبالشی  در این خصوص اهمیت زیادی دارد ، خصوصا اگر پوست صورتتان مستعد جوش های چرکی و آکنه است. بهتر است  طبق یک برنامه زمانی منظم رویه بالش و ملحفه ها راکه با پوست صورت تماس دارد تعویض کنید و آن را همیشه تمیز نگه دارید.

غافل شدن از لایه برداری و پاکیزه کردن پوست

پوست صورت و لب ها مثل پوست سایر بخش های بدن ، نیاز به لایه برداری دارد. با کمک اسکراب ها ( انواع محصولات لایه بردار) پوست مرده سطح صورت و لب ها را بردارید . نتیجه استفاده از لایه بردارها با همان بار اول استفاده روی صورت مشخص می شود و با ادامه دادن آن میتوانید تفاوت را احساس کنید . لکه های سطحی ناشی از تجمع سلول های مرده را می توان با استفاده از اسکراب ها برطرف کرد . البته بهتر است برای تشخیص اینکه لکه صورت شما از چه نوعی است حتما با پزشک پوست مشورت کنید.

موی زیبا و قاتلین آن

موها بخش مهمی از زیبایی خدادادی افراد هستند. با رسیدگی به آن ها از این هدیه خداوندی به خوبی نگهداری کنید .

جدال موی  خیس و سشوار

–         یکی از بدترین اشتباهات در مورد موها ، سشوار کشیدن موهای خیس است . این موضوع باعث کشیدگی ریشه مو میشود و هم چنین  باید زمان زیادی را صرف خشک شدن آنها کنید . بهترین روش در زمانی که عجله دارید  ، خشک کردن موها با باد نیمه گرم سشوار و از جهت پایین به بالای موها بدون هر گونه برس مو و برس پیچ  است.
نکته دیگر  استفاده از شانه دندانه درشت به جای انواع برس مو است . این مدل شانه ها گیره های مو را باز کرده  و به سشوار کشیدن راحت تر مو کمک می کند . 


یکی از بدترین اشتباهات در مورد موها ، سشوار کشیدن موهای خیس است

اصولی خشک کنید

  •        نکته مهمی که شاید خیلی به آن دقت نکرده باشید شیوه خشک کردن مو با حوله است خصوصا اگر موهای بلندی دارید: سر را به جلو خم کرده و موها را با حوله جمع کنید . همان طوری که در تصویر می بینید موها باید کامل جلوی سر جمع بشود  و به آرامی و بدون عجله خشک شود. بعد از مدتی  که آب مو کاملا گرفته شد ، می توانید از سشوار استفاده کنید. البته فراموش نکنید که پیش از سشوار کشیدن ، از محصولات محافظت کننده مو در برابر حرارت ( بسته به نوع مو ) استفاده کنید.

11+1 اشتباهی که زیبایی شما راتهدید می کند

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟