با چیدمان پاییزی، خانه خود را رنگارنگ کنید

پاییز آنقدر حال و هوای طبیعت و بیرون از خانه متفاوت است که هر کسی را به وجد می‌آورد همه ما فصل برگریزان را دوست داریم و مهم‌تر از آن علاقه داریم خانه خود را با طبیعت بیرون هماهنگ کنیم و حس و حال پاییزی را به فضای خانه بیاوریم.
با چیدمان پاییزی، خانه خود را رنگارنگ کنید
تغییر دکوراسیون متناسب با تغییر فصل یم تواند بسیار جذاب باشد، اما باید در این تغییرات نکاتی را در نظر داشته باشیم ...
 

با چیدمان پاییزی، خانه خود را رنگارنگ کنید

 

خانه خود را با دکوراسیون زیبای پاییزی جذاب و رنگارنگ کنید«تابناک با تو» - پاییز آنقدر حال و هوای طبیعت و بیرون از خانه متفاوت است که هر کسی را به وجد می‌آورد همه ما فصل برگریزان را دوست داریم و مهم‌تر از آن علاقه داریم خانه خود را با طبیعت بیرون هماهنگ کنیم و حس و حال پاییزی را به فضای خانه بیاوریم.

دیگران چه می خوانند:

تغییر دکوراسیون متناسب با تغییر فصل می تواند بسیار جذاب باشد، اما باید در این تغییرات نکاتی را در نظر داشته باشیم تا از حالت تعادل خارج نشویم. پاییز زیبا را می‌توان با تغییر دکور خانه در تمام فضای خانه احساس کرد. چیدمان و دکوراسیون داخلی پاییزی را  ببینید.

چیدمان و دکوراسیون داخلی پاییزی

در این پست قصد داریم شما را با چند پیشنهاد از دکوراسیون داخلی پاییزی آشنا کنیم؛ تا با فرا رسیدن روز‌های زیبای پاییزی، فضای خانه شما هم با این فصل رنگارنگ هماهنگ شود. با ما همراه باشید.

دکوراسیون داخلی پاییزی و میز غذاخوری

خوب این فصل برای خانواده‌ها فرصتی را پیش می‌آورد که در کنار هم جمع شده و همراه با خوردن غذا، از هم صحبتی با یکدیگر لذت ببرند. پس میز پذیرایی و غذاخوری خود را به خوبی طراحی کنید! در زیر چند پیشنهاد برای شما داریم.

1- برای روکش میز غذاخوری از مدل‌های چهارگوش (بسته به نوع میز، مستطیل یا مربع)، همراه با طرح‌های ترکیبی (مثلا سنتی و مدرن) استفاده کنید.

2- پاییز فصل رنگ برگ‌های خزان است. این زیبایی را بر روی میز خود بیاورید. شمع‌ها در کنار رنگ‌های پاییزی زیباست.

3- ترکیب رنگ‌های شاد مانند نارنجی با خطوط طرح دار گندمی رنگ، حس شادابی را برای میز‌های غیر رسمی به وجود می‌آورد.

با چیدمان پاییزی، خانه خود را رنگارنگ کنید

برای تغییر مبل‌ها به سراغ کوسن‌ها بروید

خوب به راحتی نمی‌توان با تغییر هر فصل، مبل‌ها را تغییر داد. برای تغییر دکوراسیون داخلی پاییزی خود به سراغ کوسن‌ها بروید. هزینه آن‌ها کم است. ضمن اینکه کافیست روکش آن‌ها تعویض کنید.

1- از طرح‌هایی که تداعی کننده خزان است، برای دکوراسیون داخلی پاییزی خود استفاده کنید.

2- از ترکیب رنگ‌های حوزه قرمز برای شادابی در دکوراسیون داخلی پاییزی خود بهره بگیرید.

3- برای مدرن‌تر کردن دکوراسیون داخلی پاییزی خود به سراغ ترکیب کوسن‌های دو رنگ با یک رنگ ثابت خاکستری یا توسی بروید.

نوبت به پرده‌های دکوراسیون می‌رسد

یکی از مواردی که هنگام تغییر دکوراسیون مقرون به صرفه بیشتر مورد توجه است، تغییر دکور و نوع پرده هاست. پرده‌ها علاوه بر این که زیبایی خاصی به دکوراسیون می‌دهند، تغییرات زیادی را هم شامل می‌شوند. حتما شما هم متوجه شده اید که با تغییر پرده‌های منزل، فضای خانه به کلی تغییر می‌کند.

1- یک پرده نارنجی با ترکیبی از برگ‌های زیبا روی آن تداعی کننده فصل پاییز است.

2- برای حفظ نور اتاق به سراغ پرده‌های طلایی رنگ بروید. علاوه بر این که با این فصل همخوانی دارد، ظاهری شیک و لوکس به منزل می‌دهد.

3- می‌توان از ایده ترکیب پرده‌های رنگی شفاف، برای این فصل استفاده کرد.

 

با چیدمان پاییزی، خانه خود را رنگارنگ کنید

با چیدمان پاییزی، خانه خود را رنگارنگ کنید

با چیدمان پاییزی، خانه خود را رنگارنگ کنید

با چیدمان پاییزی، خانه خود را رنگارنگ کنید

کوسن و کاربرد‌های مختلف آن

کوسن‌ها در هر خانه‌ای معرف سلیقه صاحبخانه هستند و وجودشان به خانه عمق، بعد و زیبایی می‌بخشد. کوسن‌ها می‌توانند دنیایی از نقش‌های زیبا، رنگ‌های دوست‌داشتنی و هر آنچه را که از جزییات به آن نیاز دارید به خانه‌تان بیاورند. اگر به دنبال این هستید که تغییرات کوچک، اما تاثیرگذاری در دکوراسیون داخلی خانه‌تان ایجاد کنید، بهترین راه اعتماد به کوسن‌هاست. نمی‌دانم تا به حال شده که به کوسن‌ها توجه کنید؟ یا همیشه خیلی راحت از کنارشان عبور کرده‌اید؟ شاید برای‌تان جالب باشد بدانید، کوسن‌ها هم مانند خیلی از عناصر و لوازم دکوراسیونی دیگر، سبک‌ها و مدل‌های مختلفی دارند.

با چیدمان پاییزی، خانه خود را رنگارنگ کنید

با چیدمان پاییزی، خانه خود را رنگارنگ کنید

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟