شیکترین و زیباترین مدل مانتو برای افراد قد کوتاه کدام است؟

با زیباترین انواع مدل مانتو برای افراد توپر آشنا شوید
شیکترین و زیباترین مدل مانتو برای افراد قد کوتاه کدام است؟

کدام مدل مانتو مناسب افراد قد کوتاه است؟! شیکترین تیپ مانتو برای افراد قد کوتاه! کدام است؟ این سوالی است که بسیاری از کاربران مجله وقت مد مطرح کرده بودند. یکی از موارد ضروری در انتخاب مدل و قد مانتو، توجه به انواع استایل و انواع اندام خودتان است. قطعا افراد قد کوتاه؛ دوست دارند لباس یا مانتویی بپوشند که آنها را کمی بلندتر از حالت عادی نشان دهد. به همین دلیل برای بانوان کوتاه قد، شناخت انواع مدل مانتویی که آنها را کشیده تر کند، مهم است.

امروزه به علت تنوع مدلهای مانتو در بازار ایران، انتخاب یکی از آنها کار دشواری می باشد. به همین خاطر، بهتر است در ابتدای امر، مدل های متنوع مانتو را بشناسید و سپس مطابق با معیارها و قد خود، اقدام به خرید آنها کنید. در ادامه این قسمت از آموزش مد و استایل وقت مد (https://vaghtemod.ir/)، بهترین استایل‌های مانتو برای افراد قد کوتاه را به همراه تصاویر به شما آموزش می دهیم.

دیگران چه می خوانند:

بهترین مدل‌های مانتو برای خانم‌‎های قد کوتاه

در سری مطالب آموزشی مد و استایل زنانه از مجله وقت مد، به صورت کامل در مورد کفش مناسب برای افراد قد کوتاه و همچنین در مورد چگونه کوتاه تر به نظر برسیم توضیح دادیم. اکنون نوبت به انتخاب شیکترین مدل مانتو مناسب افراد قد کوتاه است که به شما آموزش میدهیم.

مانتو مناسب افراد قد کوتاه

اگر قد کوتاهی دارید، از مدل مانتو مونوکروم استفاده کنید

یکی از انواع مدل مانتو مناسب افراد قد کوتاه و ریز نقش؛ پوشیدن مانتو مونوکروم یا هم‌رنگ است. با مد و استایل تک رنگ یا مونوکروم آشنا شوید. به این صورت که مانتو شما تا بالای زانو و شلوار نیز راسته و اتو خورده باشد تا قد شما را کمی بلندتر کند. این مدل مانتو برای افرادی که دوست دارند بلندتر به نظر برسند، مناسب است.

مدل مانتو کتی ست با شلوار بگ پارچه ای، یکی از شیکترین انواع مدل مانتو مناسب افراد قد کوتاه

مانتوهای مونوکروم قد شما را بلندتر نشان می‌دهد.

مطالعه بیشتر: بهترین مدل مانتو برای افراد چاق! تکنیک های مخفی در انتخاب مانتو مناسب برای بانوان چاق.

مانتو جلوبسته دکمه دار زیر زانو، یکی از شیکترین انواع مدل مانتو مناسب افراد قد کوتاه

مانتوهای جلو بسته یا دکمه دار که قد آنها به زیر زانو می رسد، نیز یکی از مدل های محبوب و مناسب برای اندام های کوتاه و ریز است. در مطالب قبلی که در مورد انواع مدل مانتو در مجله وقت مد قرار دادیم در مورد این سبک از مانتو مناسب برای افراد کوتاه قد، بیشتر توضیح داده بودیم.

مدل مانتو کتی دکمه دار کوتاه با شلوار مام استایل یکی از انواع مدل مانتو مناسب افراد قد کوتاه

مانتو دکمه دار تا زیر زانو، مناسب افراد با قد کوتاه است.

بیشتر بخوانید: 19 سبک از انواع مدل مانتو زنانه جدید! شیکترین مدل مانتو را مشاهده کنید.

شیکترین و زیباترین مدل مانتو برای افراد قد کوتاه کدام است؟

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟