کرم مو چیست و نحوه استفاده از کرم مو چگونه است

نباید کارکرد این محصول را با محصولات مراقبتی دیگر مانند ماسک مو اشتباه گرفت. اینکه کرم مو چیست و چه ویژگی‌هایی دارد، موضوعی است که در ادامه بیشتر به آن پرداخته خواهد شد.
کرم مو چیست و نحوه استفاده از کرم مو چگونه است

کرم مو چیست؟

کرم مو یک ماده مغذی برای موهای آسیب دیده است که در عین حال به موی سر حالت نیز می‌دهد. این مواد باعث درخشندگی و زیباتر شدن موهای سر می‌شوند. در واقع کرم مو یک مرطوب کننده قوی برای مو بوده و خاصیت ترمیم کنندگی و آبرسانی داشته که روی موهای مرطوب مالیده می‌شود. نباید کرم مو با ماسک مو اشتباه گرفته شود؛ زیرا کرم مو غلظت کم‌تری نسبت به ماسک مو داشته و نیازی به آبکشی ندارد

دیگران چه می خوانند:

تفاوت‌ها و شباهت‌های بین ماسک مو و کرم مو در چیست؟

کرم مو باعث درخشندگی و زیباتر شدن موهای سر می‌شود.

کرم مو محصولی است که اگر چند بار از آن استفاده کنید، شیفته‌اش خواهید شد. این محصول نه تنها غلظت و مواد تشکیل دهنده متفاوتی با ماسک مو دارد بلکه نحوه استفاده از کرم مو نیز متفاوت است.

تفاوت در این است که هر زمان بخواهید، می‌توانید از آن استفاده کنید. در حالی‌که بعد از زدن ماسک مو باید حتما موهای خود را مورد شستشو قرار دهید. اما در مورد هزینه آن‌ها باید گفت که ماسک‌های مو تقریبا مقرون به‌صرفه‌تر از کرم مو هستند.

مواد تشکیل دهنده ماسک و کرم از لحاظی به هم شباهت دارند. هر دوی این محصولات هم در جهت استحکام و ترمیم موهای آسیب دیده عمل می‌کنند و ماهیت درمانی داشته و هم خاصیت نرم کنندگی و حالت دهی به موی سر را دارند.

بهترین نحوه استفاده از کرم مو چیست؟

روش استفاده از کرم مو بسیار آسان است. بهترین روش این است که روی موهای خیس خود کرم را ریخته و به آرامی آن را روی موهای خود بمالید.

البته می‌توان از یک روش دیگر نیز استفاده کرد و آن هم بدین شکل که قبل از رفتن به حمام موهای خود را به کرم آغشته کرده، چند دقیقه صبر کنید و سپس موهای خود را بشویید. بعد از استحمام بار دیگر از کرم استفاده کنید. اگر قبل و بعد از حمام از کرم مو استفاده کنید، تاثیرش را به خوبی بعد از گذشت اندکی زمان خواهید دید.

نحوه استفاده از کرم مو بسیار آسان است.

لیست قیمت انواع کرم مو اورجینال

چند نوع کرم مو در بازار موجود است؟

کرم‌های مو در انواع مختلفی در بازار موجود هستند؛ اینکه بهترین کرم مو متعلق به چه شرکتی است، چندان اهمیتی ندارد. زیرا اگر کرم مو مناسب موی شخص انتخاب نشود، می‌تواند بسیار آسیب زننده باشد. پس باید در انتخاب این محصول دقت کافی را به عمل آورد و اول از همه جنس و مشکل موی خود را تشخیص داد. به طور کلی سه مدل کرم مو در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی موجود است.

  • کرم مو روغنی
  • کرم مو آبرسان
  • کرم مو اسپری

کرم مو روغنی

این مدل کرم مو که حاوی روغن دانه‌های مختلفی است، بسیار مناسب موهای دکلره شده و رنگ شده است. این روغن‌ها‌ باعث نرم شدن ساقه‌های مو و تقویت ریشه‌ مو خواهد شد. مناسب‌ترین کرم مو برای موهای فر و خشک، مدل روغنی است. نحوه استفاده از کرم مو روغنی به این شکل است که بعد از رنگ کردن مو و یا دکلره باید مورد استفاده قرار بگیرد. از محصولات خوب و معروف در بازار ایران می‌توان به دو مدل کرم مو از شرکت آردن اشاره کرد که حاوی روغن آرگان بوده و مناسب موهای دکلره شده هستند. اما این روغن را از چه دانه‌هایی می‌گیرند؟

کرم مو آبرسان

مدل آبرسان همانطور که از نامش پیدا است، مخصوص موهای خشک و کم آب است. وظیفه اصلی کرم مو آبرسان، رطوبت رسانی به ساقه‌های مو و احیا آن‌ها است.

در این مدل کرم موها می‌توان عصاره‌های مغذی و انواع ویتامین‌ها را مشاهده کرد. اغلب افراد می‌توانند از این مدل استفاده کنند؛ زیرا بسیار سبک بوده و از خشکی مو جلوگیری می‌کند. از محصولات موجود در بازار می‌توان به مدل Go Longer از شرکت پنتن اشاره کرد که خاصیت آبرسانی دارد.

کرم مو اسپری

کرم مو به شکل اسپری نیز در بازار موجود است.

این مدل همانند بقیه کرم‌های مو است، اما فرقی که دارد در قوام و غلظتش است. کرم موهایی که به شکل اسپری هستند، بیشتر مناسب موهای نازکی بوده که آسیب چندانی ندیده‌اند. برای استفاده از کرم مو اسپری فقط کافی است کمی رطوبت مو را گرفته و سپس روی موها اسپری شود. از این محصول می‌توان روزی چند بار استفاده کرد.

مطالب خواندنی :  راهنمایی ساده برای ایجاد یک روتین مراقبت از مو

آیا کرم مو عوارض نیز دارد؟

عوارض کرم مو بر هیچ کسی پوشیده نیست؛ زیرا اکثرا به خوبی به این نکته واقف‌اند که استفاده نامناسب و بی‌رویه از هر محصولی فقط باعث آسیب رساندن به بدن خواهد شد. جدای از این مسئله نیز قبل از انتخاب کرم مو باید به نوع مو و مشکل مو دقت شود تا مدل صحیح را بتوان انتخاب کرد.

هر چند اگر کرم مو مناسب را نیز انتخاب کرده اما در مصرفش زیاده رویی کنید یا نحوه استفاده از کرم مو را ندانید، باز هم چیزی جز آسیب عاید موهایتان نخواهد شد. پس باید هوشمندانه و با علم به اینکه کدام مدل مناسب شما است، خرید کنید تا شاهد اثربخشی آن باشید.

در انتخاب کرم مو دقت کرده و کرمی مناسب با موهای خود را تهیه کنید.

قیمت کرم مو به چه صورت است؟

کرم موهای متنوعی در بازار وجود داشته که قیمت‌های متغیری نیز دارند. نمی‌توان یک عدد مشخص را برای این محصول در نظر گرفت؛ زیرا فاکتورهای بسیار مهمی در تعیین قیمت تاثیرگذار هستند.

شاید اولین مورد برند محصول باشد. همچنین قیمت کرم مو مردانه با زنانه فرق می‌کند. بهتر است در این زمینه زیاد تحت تاثیر تبلیغات برندهای گران قیمت خارجی قرار نگرفت و ذهن را متمرکز بر نحوه استفاده از کرم مو مناسب کرد. ممکن است شما یک محصول گران‌قیمت را تهیه کنید اما به دلیل اینکه مناسب موی شما نیست، کارایی نداشته باشد. در هر حال اگر مایل هستید از قیمت روز این محصول باخبر شوید، بخش قیمت کرم مو را در فروشگاه آنلاین مدیسه ببینید.

مطالب پربازدید:  ویتامین‌های زیبایی مو چیست؟

به چه صورت می‌توان کرم مو را تهیه کرد؟

برای تهیه این محصول می‌توانید به داروخانه یا لوازم آرایشی فروشی مراجعه کرده و کالای مورد نظر خود را تهیه کنید. البته با پیشرفت دنیای مدرن و با وجود سایت‌های معتبر فروش محصولات اینترنتی، شما می‌توانید در منزل و تنها با کلیک کردن، انواع محصولات را تماشا و مقایسه کرده و سپس محصول مورد نظر را خود را از فروشگاه اینترنتی مدیسه انتخاب کنید.

سلامت مو شما نشان‌دهنده سلامت درون شما است!

موی سر یکی از مهم‌ترین قسمت‌های بدن انسان است که افراد حساسیت ویژه‌ای نسبت به آن دارند. داشتن مو سالم و زیبا باعث خوش چهره شدن انسان خواهد شد. در این مقاله از نحوه استفاده از کرم مو و کاربردهایش گفتیم.

این محصول به موهای آسیب دیده و کم آّب شما کمک خواهد کرد تا جلوه زیباتری داشته باشد. البته این کار را برای مدت کوتاهی انجام نمی‌دهد. اگر به طور مستمر از کرم مو استفاده شود، به مرور زمان متوجه تغییرات اساسی خواهید شد. نظر شما چیست؟ آیا شما تجربه‌ای در مورد استفاده از کرم مو دارید؟ بقیه خوانندگان نیز مشتاقانه منتظر خواندن نظرات شما هستند.

کرم مو چیست و نحوه استفاده از کرم مو چگونه است

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟