10 نکته‌ی مؤثر برای افزایش قد در یک ماه

بیشتر نوجوانان ناامید هستند تا قبل از اینکه خیلی دیر شود، قدشان بلندتر شود و چند سانتی‌متری به قدشان اضافه شود. اگر شما هم جزو آن‌ها هستید، می‌توانید با چند نکته برای افزایش قد در یک ماه به این افزایش قد دلخواه برسید. اما آیا امکان رشد زودتر وجود دارد؟ حداقل می‌توانید آن را امتحان کنید. در این مقاله، 10 نکته را فهرست کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند تنها در 30 روز قد خود را افزایش دهید! بنابراین، اجازه دهید شروع کنیم!
10 نکته‌ی مؤثر برای افزایش قد در یک ماه

چگونه در یک ماه قد را افزایش دهیم؟


نکات اثبات شکست در مورد چگونگی افزایش قد در یک ماه:

1. مکمل‌های HGH:

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که نتایج سریع را دوست دارند، HGH پاسخ شما برای افزایش قد سریع است. بسیاری از محصولات HGH در بازار موجود است و این‌ها برای سلامتی مضر نیستند. مکمل‌های HGH که اساساً از مولتی ویتامین و گلوکزامین تشکیل شده‌اند، سطح هورمون رشد را در بدن افزایش می‌دهند و در نتیجه به رشد عمودی کمک می‌کنند. زمانی که HGH در دوز مناسب مصرف شود، شادابی، انرژی و تمرکز شما را افزایش می‌دهد.

دیگران چه می خوانند:

2. رژیم غذایی متعادل:

اهمیت یک رژیم غذایی متعادل بارها و بارها مورد تأکید قرار می‌گیرد. هیچ مقدار ورزش به تنهایی نمی‌تواند به افزایش قد شما کمک کند. از یک وعده‌ی غذایی سالم سرشار از مواد مغذی و ویتامین استفاده کنید تا بدن را با مواد مغذی تغذیه کنید تا قدتان بلندتر شود. رژیم غذایی غنی از کلسیم، پروتئین و چربی، پرهیز از نمک و چربی، ممکن است رشد شما را تقویت کند. اگر قصد دارید قدتان بلندتر شود، جوانه‌ها و سبزیجات فراوان را دررژیم غذایی خود بگنجانید!

3. به تعطیلات بروید:

گفته می‌شود که استرس توانایی بدن شما را برای رشد مهار می‌کند زیرا باعث تحریک هورمون‌هایی می‌شود که با رشد همراه نیستند. پس چمدان‌هایتان را ببندید و به تعطیلاتی بروید که برای همیشه برنامه‌ریزی کرده‌اید. اگر می‌توانید لپ تاپ و موبایل خود را کنار بگذارید!

4. خوب بخوابید:

همه‌ی شما که عاشق خواب هستید، از آن ساعت‌های خوشبختی لذت ببرید، رویای بلند قد بودن را ببینید! خواب خوب شبانه نه تنها روحیه‌ی شما را تقویت می‌کند، بلکه نقش مهمی در رشد دارد. زمانی که عمیق می‌خوابید، مغز HGH ترشح می‌کند که به نوبه‌ی خود شما را بلندتر می‌کند. پزشکان به شما پیشنهاد می‌کنند که بعد از یک پیاده‌روی بعد از شام بخوابید و اگر می‌خواهید قد بلند بمانید، 8 ساعت خوب بخوابید!

5. ماساژ و یوگا:

نیم ساعت قبل از خواب بدن خود را به آرامی با روغن زیتون گرم ماساژ دهید. تمرین یوگا یا ماساژ شکم نیز ممکن است هورمون رشد را تحریک کند. این نه تنها به تسکین درد پا کمک می‌کند، بلکه گردش خون را بهبود می‌بخشد و ترشح هورمون‌های رشد را نیز تحریک می‌کند.

6. انجام حرکات کششی:

هیچ راهی بهتر از ورزش کردن برای بلندتر شدن وجود ندارد. صبح خود را با یک جلسه ورزش ملایم شروع کنید. بسته به انعطاف‌پذیری و قصد انجام تمرین، می‌توانید از تمرینات کششی ملایم تا شدیدتر شروع کنید. حداقل بیست دقیقه را صرف انجام حرکات کششی مانند کشش گربه کنید. تعجب خواهید کرد که استقامت و ایمنی شما نیز افزایش می‌یابد.

7. از یک میله تمرین آویزان شوید:

آویزان شدن بر روی میله‌هایی که حداقل 6 تا 8 فوت بالاتر از سطح زمین هستند ممکن است به طور طبیعی به افزایش قد شما کمک کند. در حالی که ممکن است در چند بار اول احساس عجیبی داشته باشید، مطمئناً هنگام تمرین راحت‌تر خواهید بود. دستکش‌ها را بردارید تا دستتان روی میله‌ها لیز نخورد! در حالی که از میله‌ها آویزان هستید، کمر خود را خم نکنید. سعی کنید یک دقیقه در حالت آویزان بمانید، سست شوید و حداقل ده دقیقه این تمرین را تکرار کنید تا از این تمرین بهره‌مند شوید. اگرچه اثربخشی این تمرین هنوز با تحقیقات مشخص نشده است، اما تلاش کردن ضرری ندارد.

8. دوچرخه سواری:

اگر فکر می‌کردید دوچرخه سواری خسته کننده است، حالا دلیلی برای دوچرخه سواری دارید. یک ورزش هوازی که به تقویت عضلات گلوتئال شما کمک می‌کند، دوچرخه سواری همچنین به بدن کمک می‌کند کالری بسوزاند، متابولیسم را بهبود می‌بخشد و به عنوان یک ورزش کششی عمل می‌کند. طبق شواهد حکایتی، ممکن است رشد عمودی را نیز افزایش دهد. چرخه خود را با پای صاف روی پدال‌ها، پشت صاف و عمودی، و صندلی به حالتی که هر دو پای شما را کاملاً دراز می‌کند، برانید. اگر دوست ندارید به تنهایی دوچرخه سواری کنید به یک باشگاه دوچرخه سواری بپیوندید و حداقل 45 تا 60 دقیقه در روز دوچرخه سواری کنید!

9. زندگی منظم:

مصرف غذاهای ناسالم، خوردن غذاهای سنگین قبل از خواب، وعده‌های غذایی نامنظم، دوری از ورزش همگی می‌توانند برای سلامتی شما مضر باشند و در نتیجه مانع رشد شما شوند. برای داشتن یک زندگی منظم برنامه ریزی کنید و از یک روال مدیریت شده پیروی کنید تا تمام نیازهای بدن شما را برآورده کند!

10. کفش‌های فریبب دهنده:

این کفش‌ها کمکی به بلندتر شدن شما نمی‌کنند، اما شما را قد بلندتر نشان می‌دهند و بسیار مقرون به صرفه هستند!

در حالی که ژن‌ها نقش مهمی در قد دارند، ترکیب چند تغییر مؤثر در شیوه‌ی زندگی می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. رژیم غذایی مناسب، برنامه‌ی خواب خوب و یک برنامه‌ی ورزشی مفید می‌تواند به رشد شما کمک زیادی کند.
ژن‌های شما به طور عمده طول قد شما را تعیین می‌کنند. با این حال، بسیاری از نوجوانان آرزو دارند قد خود را به سرعت افزایش دهند. برای افزایش قد در یک ماه می‌توانید از نکات ذکر شده در بالا پیروی کنید. استفاده از مکمل‌های HGH، خوردن یک رژیم غذایی متعادل، مبارزه با استرس، خواب کافی، انجام یوگا، انجام حرکات کششی، آویزان شدن از میله ورزشی، دوچرخه سواری، حفظ یک زندگی منظم و امتحان کردن چند درمان خانگی ممکن است به افزایش قد شما کمک کند. به طور طبیعی برای افزایش قد هر یک از نکات رشد قد که در بالا ذکر شد را امتحان کنید.

10 نکته‌ی مؤثر برای افزایش قد در یک ماه

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟