در همین زمینه بازدیدهای میدانی از آسانسورهای سایر ایستگاههای بهره برداری شده قبلی نیز به نوبت در دستور کار نمایندگان اداره استاندارد قرار داشته و به نظر می رسد ایستگاه های استاد معین، آزادگان، حبیب الله، بزرگراه شهید صیاد شیرازی و نمایشگاه شهر آفتاب بزودی تعیین تکلیف شوند.
گفتنی است علیرغم وجود 180 دستگاه آسانسور فعال در خطوط یک، 2 و 5 شبکه مترو تهران که همگی در حال سرویس دهی هستند، حدود 100 دستگاه آسانسور در خطوط 3،4،6 و 7 به دلیل عدم صدور تاییدیه اداره استاندارد که معیارهای خاص خود را برای بهرهبرداری از آسانسورها دارد، بلااستفاده مانده و تلاش برای رسیدن به نقطه نظر مشترک کارشناسان اداره استاندارد و شرکت مترو تهران با برگزاری جلسات هفتگی ادامه دارد. این در حالی است که هر آسانسور به قیمت امروز حداقل یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان هزینه خرید، نصب و راهاندازی برای شرکت مترو در بردارد.
0 دیدگاه