اصلاح‌طلبان از فشار به دولت برای تسریع در امضای توافق چه هدفی دارند؟

تحلیلی حریم نیوز: نماینده رشت در مجلس با اشاره به هدف اصلاح‌طلبان از فشار به دولت برای تسریع در امضای توافق هسته‌ای، گفت: ما باید از هرگونه عجله در امضای توافق با غرب پرهیز کنیم و به دور از هرگونه شتاب‌زدگی کار را پیش ببریم.
اصلاح‌طلبان از فشار به دولت برای تسریع در امضای توافق چه هدفی دارند؟
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حریم نیوز:  

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی  با اشاره فشار اصلا‌ح‌طلبان به دولت برای امضای هر چه زودتر توافق با غرب، گفت: هدف اصلاح‌طلبان از این فشار به دولت، تأمین منابع گروهی‌شان است.  

وی افزود: اصلاح‌طلبان که به غرب تمایل دارند و منافع خود را از این طریق دنبال می‌کنند، سعی دارند تا با فشار به دولت برای امضای توافق، منافع خود را دنبال کنند و پس از امضای توافق هم اینگونه القا کنند که ما توافق را به نتیجه رساندیم.

دیگران چه می خوانند:

 نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: البته دولت آقای رئیسی تحت تأثیر اینگونه فشارها قرار نمی‌گیرد و با دقت، درایت و هوشمندی بحث مذاکرات و توافق را دنبال می‌کند.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: دولت آقای رئیسی از همان ابتدای کار خود در کنار روابط با همسایگان و کشورهای منطقه و به طور کلی کشورهای شرقی، مذاکره با غرب را هم در دستورکار خود قرار داده و اینگونه نبوده که همه چیز را فدای رابطه با غرب کند.

 نماینده مردم رشت در مجلس افزود: ما باید از هرگونه عجله در امضای توافق با غرب پرهیز کنیم و به دور از هرگونه شتاب‌زدگی کار را پیش ببریم.

اصلاح‌طلبان از فشار به دولت برای تسریع در امضای توافق چه هدفی دارند؟

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟