اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت محورهای اردبیل

تحلیلی حریم نیوز: اردبیل مدیرکل نگهداری رویه و ابنیه فنی راه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور از اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت محورهای اصلی و شریانی استان اردبیل خبر داد.
اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت محورهای اردبیل
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حریم نیوز:  

علیرضا سیاهپور ۳۰ مرداد در بازدید از محورهای مواصلاتی استان اردبیل تشریح کرد: مجوز برگزاری ۱۵۰ میلیارد تومان مناقصه برای به‌کارگیری پیمانکاران جهت اجرای پروژه‌های روکش آسفالت صادر شد.

وی گفت: ازآنجایی‌که ارتقای ایمنی راه در همه محورها اولویت مهم راهداری است؛ امیدواریم با تزریق این اعتبار پروژه‌های راهداری خصوصاً در زمینه روکش آسفالت شتاب بیشتری بگیرد.

دیگران چه می خوانند:

مدیرکل نگهداری رویه و ابنیه فنی راه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور با اشاره به اینکه ۳۰ درصد از این اعتبار مصوب تا دوهفته آینده تزریق می‌شود، تصریح کرد: در همه محورهای استان اردبیل پروژه‌های فعالی در حال انجام است و انتظار داریم با تزریق این منابع فعالیت پیمانکاران در محورها برای اجرای پروژه‌های روکش آسفالت دوچندان شود.

سیاهپور خاطرنشان کرد: برای استانی مانند اردبیل که در فصول زمستان با بارش‌های سنگین همراه است و فصل کاری محدودی دارد باید پیمانکاران و بخش خصوصی در همه محورها بکار گرفته شده تا از ظرفیت آنان در اجرای پروژه‌ها استفاده کنیم.

مدیرکل نگهداری رویه و ابنیه فنی راه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: استان اردبیل در امر اجرای روکش آسفالت جزء استان‌های پیشرو برتر کشور است.

سیاهپور تصریح کرد: بهسازی و روکش آسفالت مسیرهای منتهی به مرز خصوصاً مرز بیله‌سوار که از مطالبات اصلی مردم و مسئولان بود، اقدامات بسیار ارزشمندی توسط راهداری استان اردبیل انجام‌یافته که شایسته تقدیر است.

 وی پایانه مرزی بیله‌سوار را یکی از مهم‌ترین پایانه‌های کشور به لحاظ توسعه اقتصادی و تجاری عنوان کرد و اظهار داشت: باتوجه‌به تردد کامیون‌های ترانزیتی در محور بیله‌سوار - گرمی - اردبیل آسفالت این محور می‌تواند در تسهیل تردد کامیون‌های ترانزیتی نقش بسزایی ایفا کند.

اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت محورهای اردبیل

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟