ساز و کار عادلانه جایگزین قرعه‌کشی خودرو شود

تحلیلی حریم نیوز: از مسئولان خواستند تا قرعه‌کشی خودرو حذف و ساز و کار عادلانه‌ای جهت فروش خودرو جایگزین قرعه‌کشی شود.
ساز و کار عادلانه جایگزین قرعه‌کشی خودرو شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حریم نیوز:  با ثبت پویشی با عنوان «پیشنهاد حذف قرعه‌کشی خودرو»  عنوان کردند که با توجه به اختلاف دویست میلیونی قیمت خودرو از کارخانه تا بازار، برگزاری قرعه‌کشی خودرو و برنده شدن عده‌ای در این قرعه‌کشی‌ها فقط باعث سود هنگفتی برای منتخبان می‌شود لذا از مسئولین خواستاریم تا نسبت به حذف قرعه‌کشی اقدام عاجل داشته باشند و ساز و کار عادلانه جهت فروش خودرو اتخاذ کنند. 

به گزارش فارس سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت پیش از این نیز چندین بار قول حذف قرعه‌کشی خودرو را داده و اخیر نیز اعلام کردخروج خودرو از قرعه‌کشی تابع عرضه و تقاضا و ساز و کار بازار است و حذف قرعه‌کشی به تدریج اتفاق خواهد افتاد.

گفتنی است در دومین دوره تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به تمام ثبت‌نام کنندگان خودروهای کوئیک و کوئیک آر بدون قرعه‌کشی خودرو تعلق گرفت. 

دیگران چه می خوانند:

بنابراین گزارش خبرگزاری فارس طبق رسالتی که بابت پیگیری سوژه‌‌های فارسِ من برای خود تعریف کرده است، حتما پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار می‌دهد و از مسوولان خواستار توضیح در این‌باره خواهد شد.

کاربران دیگر هم در صورت تمایل می‌توانید به امضاکنندگان این پویش بپیوندند؛ خبرگزاری فارس با رسیدن امضاهای این پویش به 1000 امضا و بالاتر حتما پیگیری‌های مختلفی در این‌باره خواهد داشت.

ساز و کار عادلانه جایگزین قرعه‌کشی خودرو شود

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟