تحلیلی حریم نیوز: دولت سیزدهم ۱۲ برنامه برای ساماندهی حقوق و دستمزد، پاداش و رفاهیات کارمندان در دستور کار خود قرار داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حریم نیوز:
دولت سیزدهم با محوریت سازمان اداری و استخدامی کشور ۱۲ برنامه برای ساماندهی حقوق و دستمزد، پاداش و رفاهیات کارمندان در دستور کار قرار داده است.
فهرست این برنامهها به شرح ذیل است:
۱. به روز رسانی سامانه حقوق و مزایای کارکنان دولت
۲. پیش بینی تدابیر لازم در تبصره ۱۲ و ۲۰ بودجه
۳. پیش بینی تدابیر لازم در ضوابط اجرایی بودجه سال ۱۴۰۱،
۴. ساماندهی اختیارات هیأت امناها در حوزه امور اداری و استخدامی و جبران خدمات
۵. تدوین آیین نامه کیفیت پرداخت اضافه کار در دستگاههای اجرایی
۶. تدوین آیین نامه کیفیت تخصیص رفاهیات به دستگاههای اجرایی و کیفیت پرداخت رفاهیات به کارکنان
۷. تدوین آیین نامه کیفیت پرداخت پاداش در دستگاههای اجرایی
۸. تدوین لایحه اعمال اصلاحات در فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری
۹. بازنگری آیین نامه اجرایی قانون مدیریت خدمات کشوری
۱۰. تدبیر برای نیروهای شرکتی مشغول در دستگاههای اجرایی و کیفیت تعدیل پرداختی به ایشان
۱۱. تدبیر برای الزام به ثبت اطلاعات مربوط به شرکتهای دولتی در سامانه جداگانه حقوق و مزایا
۱۲. ساماندهی کیفیت پرداخت فوق العاده ویژه در سقف ۵۰ درصد برای دستگاههای غیربرخوردار
فهرست این برنامهها به شرح ذیل است:
۱. به روز رسانی سامانه حقوق و مزایای کارکنان دولت
۲. پیش بینی تدابیر لازم در تبصره ۱۲ و ۲۰ بودجه
۳. پیش بینی تدابیر لازم در ضوابط اجرایی بودجه سال ۱۴۰۱،
۴. ساماندهی اختیارات هیأت امناها در حوزه امور اداری و استخدامی و جبران خدمات
۵. تدوین آیین نامه کیفیت پرداخت اضافه کار در دستگاههای اجرایی
۶. تدوین آیین نامه کیفیت تخصیص رفاهیات به دستگاههای اجرایی و کیفیت پرداخت رفاهیات به کارکنان
۷. تدوین آیین نامه کیفیت پرداخت پاداش در دستگاههای اجرایی
۸. تدوین لایحه اعمال اصلاحات در فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری
۹. بازنگری آیین نامه اجرایی قانون مدیریت خدمات کشوری
۱۰. تدبیر برای نیروهای شرکتی مشغول در دستگاههای اجرایی و کیفیت تعدیل پرداختی به ایشان
۱۱. تدبیر برای الزام به ثبت اطلاعات مربوط به شرکتهای دولتی در سامانه جداگانه حقوق و مزایا
۱۲. ساماندهی کیفیت پرداخت فوق العاده ویژه در سقف ۵۰ درصد برای دستگاههای غیربرخوردار
0 دیدگاه