وی با یادآوری اینکه شرکت تراورس سال 1371 از سوی شرکت راه آهن تاسیس و سال 1389 در فرآیند خصوصی سازی شرکتهای دولتی، به بخش خصوصی واگذار شد، ادامه داد: این شرکت با حکم دادگاه به راهآهن واگذار شد و متاسفانه طی 10 سال اتفاقاتی برای مدیریت و عملکرد این شرکت رخ داده است که غیرقابل پذیرش است.
وی با بیان اینکه هماکنون شرکت تراورس مانند فرزند تضعیفشده و آسیبدیده در آستانه بازگشت به خانواده خود است، تاکید کرد: لازم است تا با حسابرسی ویژه کاملا مشخص شود طی این مدت چه اتفاقاتی برای شرکت تراورس رخ داده و شرکت راه آهن در چه وضعیت و شرایطی تراورس را تحویل میگیرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: متأسفانه به دفعات از بانکهای مختلف وام گرفته شده، اما وام وارد شرکت نشده و به دلیل عدم بازپرداخت این وامها، عدم پرداخت بیمه و عدم پرداخت مالیات، حسابهای اصلی شرکت مدتهاست که از سوی دستگاههای مختلف مسدود شده است. این تنوع در تخلف و بیانضباطیهای مالی، شائبههای مختلفی را به ذهن متبادر میکند که باید به فوریت اصلاح شود.
به گزارش تسنیم، صالحی همچنین در شبکههای اجتماعی درباره شرکت تراورس نوشت: در فرآیند اختصاصیسازی این شرکت-تراورس- با قویترین تجهیزات و متخصصین ساخت ریلی، موجب تباهی آن شدند در حالیکه در این مدت بسیاری از کشورها در توسعه شبکه ریلی فرسنگها جلوتر رفتند. در فجر انقلاب این فرزند در آستانه بازگشت است و به لطف خدا آن را احیا میکنیم.
0 دیدگاه