قبل از تماس تصویری این کارها را انجام دهید

ملیسا مایِرز یکی از محبوب‌ترین بلاگرها در زمینه لایف استایل، زیبایی و مد است که فکر می‌کنم تا الان همه شما برای یکبار هم که شده اسم او را شنیده باشید.
قبل از تماس تصویری این کارها را انجام دهید

عملاً وقتی که صحبت از پیدا کردن محصولات آرایشی خالص و بدون سم می‌شود، مایِرز مانند دانشمندی در این مورد ظاهر می‌شود اما این تنها زمینه فعالیت او نیست. او همچنین شیفته این است که بهترین نکته‌ها و ترفندها برای خانم‌های میانسال را روزانه با دیگران به اشتراک بگذارد. به تازگی مایرز بیشتر در این مورد صحبت می‌کند که روند پیر شدن را قبول کنید و خانم‌ها را حمایت کنید تا در بهترین حالت خود باشند. چه بخواهید در استفاده از محصولات خالص آرایشی پیشرفت و از آنها استفاده کنید و چه برنزه شدن بدون آفتاب را امتحان کنید یا فقط بهترین و تاثیرگذارترین ترفندهای آرایشی را بشناسید، می‌توانید از اطلاعات مایِرز استفاده کنید. از آنجایی که مایِرز جواب همه سوال‌ها را دارد و با در نظر گرفتن همه گیری ویروس کویید 19، ما به سراغ مایِرز رفتیم تا بهترین نکته‌های آرایش و مراقبت پوست خود را در دوران قرنطینه به ما بدهد. اکنون که دیگر همه به دلیل قانون‌ها سخت‌گیرانه ماندن در خانه بیرون نمی‌روند و برقرار کردن تماس تصویری در همه ساعات امری جدید و عادی شده است، ما از مایرز خواستیم تا بهترین نکات مراقبت از پوست و آرایشی خود را با ما اشتراک بگذارد. به عبارت دیگر، سوال این است: چکار باید بکنیم که تا جای ممکن ظاهری فتوژنیک با چشم‌های درخشنده باشیم؟


 10 ترفند مایرز که باید قبل از تماس تصویری حتماً آن را انجام دهید


1. پوست خود را با ماسک‌ها شاداب کنید

بله، ماسک‌ها! بر اساس گفته‌های مایرز، یکی از رازهای شاداب و همیشه سرحال و هیدراته به نظر رسیدن پوست او این است که قبل از جلوی دوربین رفتن یک ماسک صورت را روی قسمت‌های اصلی پوست صورتش می‌گذارد و از مواد یک ماسک جدا برای پوست نازک زیر چشم‌ها استفاده می‌کند. او برای من توضیح داد که این ماسک درمانی صد در صد ارگانیک است و با استفاده از دانه‌های گل سرخ و کوارتز، پوست را صاف و تمیز می‌کند. قبل از اینکه یک روز را با تماس‌های تصویری زیادی شروع کنید که تمام مدت دوربین روی صورت شما زوم کرده است، این روشی بسیار خوبی برای آماده کردن پوست صورت شما است. این ماسک‌های زیر چشم که برنده جایره هم شده‌اند، روشی سریع و آسان برای از بین بردن پف و تیرگی هاله زیر چشم است. باید آنها هر روز صبح به مدت 15 دقیقه روی پوست زیر چشمان خود بگذارید تا کمک کنند که زیر چشم‌هایتان در طول روز روشن باشد.

دیگران چه می خوانند:

2. پوست صورتتان را با استفاده از ماسک آماده کنید

حتی با اینکه تماس‌های تصویری کیفیت خوبی ندارند (احتمالاً شما نمی‌تواند تک تک منافذ و خطوط صورت خود را تصویر ببینید)، هنوز هم هدف این است که پوستی درخشنده و شاداب داشته باشید که سلامتی پوست طبیعی شما را نشان می‌دهد. بهترین راه برای رسیدن به این هدف چیست؟ پوست صورت خود را با روغنی با کیفیت چرب کنید تا به آب رسانی کردن پوستتان کمک کنید. حتی برای بیشتر درخشنده‌تر کردن صورت، مایرز دوست دارد این روغن را با استفاده از وسیله‌ای که از جنس سنگ رز کوارتز است، روی پوستش ماساژ دهد. مایرز، که در ساخت فرمول خاص این ماسک همکاری داشته است، می‌گوید: «این ماسک روغن که آب رسان، ضد پیری، طبیعی و فزاینده کلاژن پوست است، پوست صورت شما را برای آن نوع میکاپ‌های طبیعی که انگار آرایش نکرده‌اید، آماده می‌کند. این وسیله ضروری از محصولات میراندا کر است که با استفاده از آن می‌توانید هر روغن صورتی را روی پوست صورت خود ماساژ دهید و تمام آلودگی‌هایی که به خورد پوستتان رفته است را از بین ببرید. این یکی از مراحل روتین مراقبت از پوست است که چهره شما را درخشنده نگه می‌دارد.

3. ضدآفتاب را فراموش نکنید، حتی وقتی در خانه هستید

درست است، پوست شما هنوز هم می‌تواند با نور خورشید یا نور آبی ساطع شده از لپتاپ و موبایل آسیب ببیند. مایرز به من گفت که دوست دارد این پوشش ایجاد شده از ضدآفتاب روی پوستش را چندکاره کند و با انتخاب بی‌بی کرم یا یک مرطوب کننده رنگی، چهره خود را صاف و زیبا کند و در عین حال هنگام تماس تصویری  از پوست خود در برابر هرگونه حمله نورهایی که پتانسیل آسیب زدن به پوستش را دارند، محافظت کند. مایرز می‌گوید: «این فرمول منحصر به فرد، برای من به عنوان جایگزین ترکیب کرم رنگ‌دار و ضدآفتاب به حساب می‌آید. این کرم بسیار سبک است و به پوست پوششی مخملی می‌دهد.» مایرز همچین طرفدار پر و پا قرص محصولات پوستی اخیر ایلیا (Ilia) است. این سرم رنگی حاوی هیالورونیک اسید و ضد آفتاب است. این سرم چند کاره در پایان به پوست، پوششی براق می‌دهد و در 18 رنگ موجود است.

4. سایه چشم بزنید

مایرز به من گفت که هنگامی که برای یک روز پر از تماس تصویری و عکس آماده می‌شود، عاشق آرایش کردن چشم‌هایش است. راز او برای آرایش کردن چشم‌هایش چیست؟ سایه چشم کرمی و برنز و مقداری کانسیلر برای استفاده در استراتژی پوشاندن است. او همچنین پایبند بودن به محصولات آرایشی خالص را پیشنهاد می‌کند که برای ناحیه حساس چشم کمتر تحریک پذیری ایجاد می‌کنند و قرمزی‌های مزاحم آن قسمت را برطرف می‌کنند. مایرز می‌گوید: «من شیفته این سایه چشم برنز هستم زیرا کمک می‌کند تا چشمانم در تماس‌های تصویری زیبا به نظر برسند و همچنین پوست حساس ناحیه چشمم را تقویت می‌کند.» اگر هدف شما این است که چشمانی زیبا و درخشنده داشته باشید (مخصوصاً برای آن دسته افرادی که تماس‌های تصویری اول صبح دارند)، مایرز می‌گوید که این فرصتی عالی است تا با اضافه کردن کانسیلری سبک و آب رسان چشمان خود را آماده کنید. به راحتی کمی از مواد را با ضربه‌های آرام هرجا که تیره‌گی یا هاله وجود دارد بزنید، سپس ضربه‌های آرام را ادامه دهید تا کانسیلر کامل محو شود، در نتیجه کانسیلر یک جا جمع نمی‌شود و دور چشم خط‌های مزاحم نمی‌اندازد.

5. از ریمل قدیمی استفاده نکنید

قطعاً، استفاده از هر نوع ریملی توجه‌ها را به سمت چشمان شما جلب می‌کند و خط چشم شما را زیبا می‌کند اما برای آن دسته از کسانی که به دنبال تقویت و زیبا کردن مژه‌های طبیعی خود هستند (که با بالا رفتن سن نازک می‌شوند)، مایرز پیشنهاد می‌کند که ریملی را انتخاب کنند که دارای مواد خالص است و فرمول آن حاوی موادی است که رشد مژه‌ها را بیشتر و آنها را ضخیم‌تر می‌کند. نه تنها مژه‌هایتان زیبا و پر می‌شود بلکه به مرور زمان آنها سالم‌تر و تقویت می‌شوند. این ریمل عالی براش بی‌نقصی دارد و دارای فرمولی است که مژه‌هایتان را تقویت می‌کند و به آنها ضخامت و بلندی بسیار زیادی می‌دهد.

6. اگر فقط می‌خواهید یک کار برای صورتتان انجام دهید ابروهایتان است

میکاپ آرتیست‌ها همیشه در مورد اهمیت نگهداری، فرم دهی و مواظبت از ابروها بسیار حساس بوده‌اند. لازم به ذکر است که ابروها هم مانند مژه‌ها می‌توانند با بالا رفتن سن نازک، بی‌رنگ و کم پشت شوند. خوشبختانه هیچ ابرویی نیست که یک مداد ابروی با کیفیت نتواند آن را زیبا کند. این مداد ابرو با برندی بین‌المللی به زیبایی در تارهای ابروی شما محو می‌شود پس باعث می‌شود تا آنها ضخیم‌تر و پررنگ‌تر به نظر بیایند.

7. رژگونه را فراموش نکنید

هنگامی که صحبت از شاداب، زیبا و جوان به نظر رسیدن می‌شود، اضافه کردن کمی رژگونه کرمی به گونه‌هایتان می‌تواند تفاوت زیادی در صورت شما ایجاد کند. در واقع، برای آماده شدن جهت انجام تماس تصویری، نسبت به آماده شدن برای دیدارهای رو درو، باید رژگونه بیشتری را روی براش بزنید زیرا در تماس‌های تصویری رنگ‌ها به شدت خودشان دیده نمی‌شوند. همین کار را هم باید در مورد ریمل زدن انجام دهید. این رژگونه با تناژ نارنجی را روی سیب گونه‌هایتان بزنید تا بعد از ساعت‌ها ادامه دادن به تماس‌های تصویری همچنان شاداب و زیبا به نظر برسید. 

8. صورت با آرایش برنزه کنید

همه ما می‌دانیم در حالی که سن ما بالا می‌رود، نشستن زیر نور آفتاب برای برنزه شدن یکی از بدترین کارهایی هست که می‌توانیم برای پوستمان انجام بدهیم. اگر می‌خواهید برای ساعات زیادی بیرون از خانه باشد، پوست خود را در ضدآفتاب غرق کنید تا هر گونه آسیب ناشی از نور آفتاب را دور نگه دارید. یا به جای اینکار مانند مایرز ظاهر برنز شده را با استفاده از برنزرهای غیرسمی به پوست صورت خود بدهید. این برنزر پودری عالی، تصویری از پوست آفتاب خورده را به چهره شما می‌دهد تا هنگامی که صورتتان در مقابل یا در گوشه صفحه نمایش تماس تصویری است، شاداب و سالم به نظر برسد.

9. با هایلایتر ظاهر پوست خود را جوان کنید

پوست جوان معمولاٌ وابسته به روشنی و درخشندگی پوست است اما همیشه داشتن این ویژگی‌ها برای پوست ممکن نیست، مخصوصاٌ برای آن دسته از خانم‌هایی که در سن 20 یا 30 سالگی هستند! بنابراین هایلایترهایی که روی پوست خط، چین و نقطه از خود به جای نمی‌گذارند، می‌توانند با اضافه شدن به رویتن آرایش، میکاپ شما را متحول کنند و کمی درخشندگی و تناژ گرم یه پوست صورت شما بدهند. فقط اطمینان حاصل کنید که برنزر در آخر به پوست شما پوششی بسیار براق ندهد. زیرا اینگونه بیشتر توجه‎ها را به چین و چروک صورت، نواقص پوستی خود و چیزهایی مانند این در چهره خود جلب می‌کنید. این برنزر پر فروش و آب رسان با پوششی که زیاد براق نیست یکی از برنزرهای مورد علاقه مایرز است. او می‌گوید که این برنزر به شما کمک می‌کند تا پوستتان نرم و درخشنده‌تر به نظر بیاید و به چهره شما کمی براقیت هایلایتر را اضافه می‌کند که در تماس‌هاس تصویری به زیبایی دیده می‌شود. این رنگ چند منظوره درخشندگی گرم به چشم‌ها، گونه‌ها و صورت شما می‌دهد. مخصوصاً رنگ برنزطلایی آن که روی انواع تناژ پوست معرکه به نظر می‌رسد. آخرین نکته در مورد هایلایتر این است که آنها در فرم قلمی هم موجود هستند و درخشندگی لازم برای هایلایت کردن ویژگی‌های مورد علاقه صورتتان را به شما می‌دهد. مایرز اضافه می‌کند: «من این برنزر را داخل کمد اتاقم نگه می‌دارم تا درست قبل از گرفتن تماس تصویری روی استخوان‌های گونه‌ام بکشم.»

10. لب‌ها را از قلم نیندازید

لب‌ها (مانند دست‌ها، گردن و یا حتی ابروها) یکی از ویژگی‌های صورت هستند که می‌توانند به راحتی فراموش شوند اما آنها می‌توانند حاکی از سن شما باشند. نه اینکه دانستن سن شما توسط دیگران چیز بدی باشد اما با شاداب، براق و هیدرانه نگه داشتن لب‌ها مانع از ایجاد خط، چین و چروک و کم حجمی لب‌ها شوید. این علائم هنگامی که سنمان بالا می‌رود، در لب‌ها شدید می‌شوند. مایرز یکی از طرفدارن این رژلب مایع است که حس نرمی و لطافت به لب‌ها می‌دهد و رنگ‌ها زییای زیادی دارد، او همچنین به طور خاص به این رنگ نود براق بیلییس می‌گوید.

قبل از تماس تصویری این کارها را انجام دهید

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟