خانه هایی خاص و الهام بخش که طراحی فراگیری دارند

به طراحی در دسترس یا جهانی فکر کنید، و ممکن است رمپ های پیچ در پیچ و طرح های نهادی و غیرشخصی فضاهای عمومی را تصور کنید که با طراحی مسکونی ناسازگار به نظر می رسند.
خانه هایی خاص و الهام بخش که طراحی فراگیری دارند

در اصل، دسترسی به نیازهای هر کسی است که زندگی می‌کند، از یک فضا بازدید می‌کند، یا از آن استفاده می‌کند، طراحی جهانی که تحت این نور مشاهده می‌شود، درست مانند هر مشکل طراحی دیگری است و در واقع می‌تواند به زیبایی، خلاقیت و نشاط بخشی منجر شود. خانه ها

 


در اینجا، ما  موردهایی از خانه‌های مورد علاقه خود را برسی می‌کنیم، هم بازسازی‌ها و هم خانه‌های زمینی، که طراحی قابل دسترس را نمایان می‌کنند.

دیگران چه می خوانند:


قبل و بعد: اواسط قرن 1952 به خانه ای شگفت انگیز و قابل دسترسی با ویلچر تبدیل می شود

 

 

پس از یک تصادف غم انگیز موتور سیکلت، درک و لی آن لاوندر در جستجوی خانه ای بودند که بتوان به راحتی آن را بازسازی کرد تا نیازهای زوج را برآورده کند. لی آن می‌گوید: «این شگفت‌انگیز است که تا زمانی که چاره‌ای جز توجه به آن نداشته باشید، متوجه آن نمی‌شوید. ما نمی‌دانستیم چند خانه ساخته شده در دهه 80 دارای اتاق‌های خانوادگی غرق‌شده یا همه اتاق‌خواب‌های طبقه بالا هستند، که نمی‌توانستند. برای ما کار کن." پس از بررسی بیش از 50 خانه بالقوه، آنها در سال 1952 در خانه ای به سبک مزرعه ای مستقر شدند که پتانسیل زیادی داشت.

 

مهمان‌خانه‌ای خانوادگی که برای دسترسی، پیری در مکان و آن منظر ساخته شده است

 

 

معمار نیل شوارتز وظیفه طراحی یک مهمانخانه خانوادگی با در نظر گرفتن یکی از بستگان مسن و یک کاربر ویلچر را بر عهده داشت. با حداکثر وسعت 775 فوت مربع بر اساس مقررات منطقه‌بندی محلی، خانه باید یک ساختار تک سطحی باشد، اما همچنین با ارتباط بین خانه اصلی و مهمان‌خانه سروکار دارد در این بازسازی. راه حل یک گاراژ جدید با یک راهرو بود که به مهمانخانه متصل می شد، همه در یک سطح، و با یک دهانه مجسمه ای در سقف راهرو برای نور و هوا.

 

دسترسی بسیار بالا: خانه ای در سیاتل در سال 1954 بازسازی می شود

 

 

کارن بریت مایر به عنوان یک معمار متخصص در طراحی دسترسی جهانی و انطباق با ADA و به عنوان کاربر ویلچر، با چالش های طراحی در دسترس غریبه نبود. اگرچه او با بزرگ شدن دخترش (که از ویلچر نیز استفاده می‌کرد) توانست از طرح خانه‌اش در سال 1954 استفاده کند، نیازهای دسترسی خانواده نیز تغییر کرد. منطقه نشیمن اصلی شامل یک قسمت نشیمن رسمی تر در نزدیکی ورودی، منطقه ناهار خوری، فضای کاری Braitmayer و آشپزخانه است - می توانید دختر این زوج را که در جزیره کار می کند، ببینید. در پیش زمینه یک جفت صندلی از میانه قرن است. در سمت چپ یک هیوود ویکفیلد است که برایت مایر در یک مغازه عتیقه فروشی پیدا کرد. لوسی جانسون، طراح مستقر در سیاتل، فضای داخلی را تکمیل کرد. پنجره ها لیندال و درهای بیرونی ماروین.

 

یک خانه در دسترس، یک عمر رفاه را برای کل خانواده ارتقا می دهد

 

 

یک چشم انداز بلند مدت از آینده رویکردی بود که توسط معماران کوکلینسکی + رپ از شیکاگو، ایلینویز اتخاذ شد، زمانی که یک خانواده پنج نفره با دو ویلچر که از دخترانشان استفاده می کردند، به شرکت نزدیک شدند. تمرکز بر سبک زندگی و سلامت خانواده و چگونگی رشد آنها در طول سال ها باعث ایجاد یک چیدمان غیر سنتی در اطراف حیاط شد. اتاق خواب کودکان به حیاط مشترک خود دسترسی دارد.

 

خانه ییلاقی  یک خانواده، یک پیش ساخته قابل دسترس و مقرون به صرفه جایگزین شده است

 

 

طراحی جهانی و مقرون به صرفه بودن در ذهن تی جی هیل و جی هایزرمن زمانی که از جرد لوی و گوردون استات از کانکت هومز خواستند تا خانه های ییلاقی تنگ خود را با یک خانه پیش ساخته مدرن جایگزین کنند، بسیار مهم بود. از آنجایی که ماژول های شرکت هشت فوت عرض دارند، خانه تنها می تواند 16 فوت عرض داشته باشد، اما معماران از فضای باقی مانده برای یک عرشه بزرگ استفاده کردند و یک پلان طبقه اول انعطاف پذیر و بدون درز ایجاد کردند.

 

این خانه قابل دسترس دارای برجی است که با ویلچر می توان به آن رسید

 

 

پس از یک تصادف غم انگیز که یکی از پسرانش قادر به راه رفتن نبود و روی ویلچر نشسته بود، اد اسلاتری می خواست خانه ای پایدار و در دسترس بسازد که شبیه بیمارستان نباشد. ویژگی‌های طراحی جهانی مانند مکانیزم‌های کشویی برای پیشخوان آشپزخانه، اجاق گاز از Freedom Lift Systems، و کف بتنی صیقلی صاف و بدون مانع، فضا را در دسترس قرار می‌دهد، در حالی که مواد گرم مانند چوب باعث می‌شود احساس خانه‌داری در آن ایجاد شود.

 

 

 

 

برای آموزش طراحی داخلی، دکوراسیون و معماری با هدف ورود به بازار کار و دریافت مدرک بین المللی معتبر  می توانید از هر کجای ایران و جهان میتوانید در کلاس های آنلاین بدون محدودیت زمان و مکان، از سطح مبتدی تا حرفه ای در آکادمی بین المللی کیوسکدیا زیر نظر بهترین اساتید داخلی و خارجی آموزش ببینید.

 

کیوسکدیا تنها برگزارکننده رسمی دوره های تیف استرالیا در ایران با هدف ورود به بازار کار ایران و خارج ایران و ارائه سرتیفیکیت بین المللی از تیف استرالیا می باشد. در رشته های: معماری، طراحی داخلی، دکوراسیون، بازسازی، نورپردازی، طراحی نما، طراحی فضای سبز، آموزش نرم افزارهای معماری و طراحی، شرکت در مسابقات بین المللی، بستن قرارداد و گرفتن پروژه در ایران و خارج از ایران (بین الملل)

خانه هایی خاص و الهام بخش که طراحی فراگیری دارند

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟